Çağrı Merkezi Yönetim Akademisi 

PDR Group şirketlerinden Telephone Doctor Türkiye, bütünleştirilmiş metodolojilerle desteklenen sürdürülebilir modeller oluşturmadıkça gerçekleştirilen eğitimlerin hedefe ulaşmayacağına inadığı için tüm yönetici ve müşteri temsilcilerinin sürekli öğrenilen bir ortamda gelişmesi ve tüm eğitim girişimlerinin “biz işleri burada işte böyle yaparız”ın bir parçası olabilmeleri için Kurumsal Çağrı Merkezi Akademileri kurar.

Çağrı Merkezi Akademilerinin bir parçası olmak konusunda yaklaşık yirmi yıllık deneyime ve son derece geniş bir müfredata sahip olan Telephone Doctor Türkiye, birlikte çalıştığı uzman çözüm ortakları ve stratejik ortakları ile birlikte kurumsal akademiler kurmak ve işletmek konularında müşterilerine yardımcı olarak onları eğitim yükünden kurtarırken kendi asıl işlerine yoğunlaşmalarını sağlar. 

Her Çağrı Merkezinin büyüklük, teknoloji ve süreçler bakımından birbirinden farklı olmasından hareketle Telephone Doctor Türkiye, müşterilerinin işlerine en uygun ve doğru altyapıda çalışan mükemmel içeriklere sahip olmalarını sağlarken, çalışanların işe alım, değerlendirme, eğitim ve gelişim süreçlerini bir bütün halde tasarlar ve uygular.