MÜŞTERİ DENEYİMİ

Müşteri Deneyimi

Bugünün iş dünyasında, tüm şirketler müşteri deneyimi projeleriyle “Müşteri Bağımlılığı Yaratmak” konusunda çalışıyorlar.

PDR Group olarak Müşteri Deneyimi Programlarımız ile şirketlere özel gerçekleştirdiğimiz projelerde;

  • Müşteri bağlılığınızı, Hizmet Kalitenizi ve İç-Dış Müşteri deneyiminizi ölçüyoruz. Hizmet marka DNA’sını belirliyoruz.
  • Şirketinizin ideal hizmet davranış standartlarını ve hedeflerini belirliyoruz.
  • Marka Şampiyonu olabilecek çalışanları ortaya çıkarıp bu kişiler sayesinde mükemmel hizmet ile ilgili gerekenleri çok daha etkin bir şekilde tüm çalışanlara iletiyoruz.
  • İK, Müşteri Hizmetleri ve Müşteri Deneyimi birimleri arasında bir köprü kurarak doğru kişilerin işe alımından, onların şirkette tutunmalarını, performans yönetimlerini ve yetenek yönetimlerini oluşturulan Markalaşmış Hizmet Kültürünü oluşturmanıza, geliştirmenize destek oluyoruz.

Çalışanlarınızın Müşterileriniz ile karşılaştıkları her anda “WOW” etkisi yaratacakları bir hizmet kalitesini ve deneyimini sürekli yaşatabilmeleri için size özel gelişim programları tasarlıyoruz ve uyguluyoruz.

Her Müşteriyi Beklenen Bir Misafir Gibi Karşılamak
Müşteri Deneyimi Yönetimi
Müşteri Odaklı Hizmet Becerileri
Müşteri Odaklı İlişki Yönetimi
Şikâyet Yönetimi / Her Şikayet Bir Armağandır
Tahsilat Teknikleri
Zor Durumlarda Müşteri Yönetimi
Çağrı Merkezi Kalite Yönetimi
Çağrı Merkezi Telesales Yönetimi
Çağrı Merkezi Yöneticileri İçin Liderlik
Çağrı Merkezi Yöneticileri için Takım Yönetimi
Çağrı Merkezinde Stres Yönetimi
Telefonda Etkileme ve İkna Teknikleri
Telefonda Etkin İletişim
Telefonda İleri Satış Teknikleri
Telefonda Kurum Kültürü
Telefonda Mükemmel Müşteri Hizmeti Sunmak
Telefonda Müzakere ve İkna Teknikleri
Telefonda Randevu Alma Teknikleri
Telefonda Satış Teknikleri
Telefonda Yıldızlaşmak / Free Script Fark Yaratan Görüşmeler
Telefonda Zor Durumları Yönetmek
Çağrı Merkezi Çalışanları İçin Diksiyon
Telefonda Hizmet Kültürü
Santral / Sekreter Telefonda İletişim Eğitimi
Eğitim Öncesi Eğitim Sırasında Eğitim Sonrası

Eğitim içeriklerini ihtiyaç ve beklentilere göre oluşturduktan sonra saha çalışması, ön test, ödev, anket, okuma parçası ya da video paylaşarak katılımcımızla ilk teması sağlamış oluruz. 

Eğitim için en uygun yöntem (on-line ya da yüz yüze) belirlendikten sonra sunum ve uygulamalar eğitim şekline göre dizayn edilir. Vaka çalışmaları, role-play'ler, uygulamalar, çalıştaylar gibi interaktiviteyi sağlayacak her türlü araç eğitim konusuna uygun olarak şekillendirilir. 

Eğitimin davranışa dönüşmesi için gerekli devam araçlarından yararlanılır. Eğitim içeriğine uygun olarak Learnardo, Micro Learnings, E-Learnings, Podcasts ve Lutherone destekli devam projelerinin yanında son test, anket, okuma parçası gibi kaynaklarla katılımcıların eğitim sonrası gelişimi sürdürmeleri sağlanır. 

PDR Group Kataloğu

PDR Group Eğitim Başlıklarımız Kataloğunu indirmek için tıklayınız.