Müşteri Deneyimi
Bugünün iş dünyasında, tüm şirketler müşteri deneyimi projeleriyle “Müşteri Bağımlılığı Yaratmak” konusunda çalışıyorlar.
PDR Group olarak Müşteri Deneyimi Programlarımız ile şirketlere özel gerçekleştirdiğimiz projelerde;
- Müşteri bağlılığınızı, Hizmet Kalitenizi ve İç-Dış Müşteri deneyiminizi ölçüyoruz. Hizmet marka DNA’sını belirliyoruz.
- Şirketinizin ideal hizmet davranış standartlarını ve hedeflerini belirliyoruz.
- Marka Şampiyonu olabilecek çalışanları ortaya çıkarıp bu kişiler sayesinde mükemmel hizmet ile ilgili gerekenleri çok daha etkin bir şekilde tüm çalışanlara iletiyoruz.
- İK, Müşteri Hizmetleri ve Müşteri Deneyimi birimleri arasında bir köprü kurarak doğru kişilerin işe alımından, onların şirkette tutunmalarını, performans yönetimlerini ve yetenek yönetimlerini oluşturulan Markalaşmış Hizmet Kültürünü oluşturmanıza, geliştirmenize destek oluyoruz.
Çalışanlarınızın Müşterileriniz ile karşılaştıkları her anda “WOW” etkisi yaratacakları bir hizmet kalitesini ve deneyimini sürekli yaşatabilmeleri için size özel gelişim programları tasarlıyoruz ve uyguluyoruz.
Eğitim içeriklerini ihtiyaç ve beklentilere göre oluşturduktan sonra saha çalışması, ön test, ödev, anket, okuma parçası ya da video paylaşarak katılımcımızla ilk teması sağlamış oluruz.
Eğitim için en uygun yöntem (on-line ya da yüz yüze) belirlendikten sonra sunum ve uygulamalar eğitim şekline göre dizayn edilir. Vaka çalışmaları, role-play'ler, uygulamalar, çalıştaylar gibi interaktiviteyi sağlayacak her türlü araç eğitim konusuna uygun olarak şekillendirilir.
Eğitimin davranışa dönüşmesi için gerekli devam araçlarından yararlanılır. Eğitim içeriğine uygun olarak Learnardo, Micro Learnings, E-Learnings, Podcasts ve Lutherone destekli devam projelerinin yanında son test, anket, okuma parçası gibi kaynaklarla katılımcıların eğitim sonrası gelişimi sürdürmeleri sağlanır.
PDR Group Kataloğu
PDR Group Eğitim Başlıklarımız Kataloğunu indirmek için tıklayınız.