SATIŞ VE PAZARLAMA

Yeni Nesil Satış ve Pazarlama

PDR Group, değişken ve zorlaşan Pazar koşullarına, sürekli güncel ve etkin yaklaşımlarla daha hızlı, daha etkin sonuç almaya odaklı bir programla cevap veriyor. Satış ve pazarlama eğitimleri aracılığıyla, öz farkındalıktan başlayan, satış takımı etkinliğine uzanan ve müşteri ihtiyaçlarına göre şekillenen, neredeyse kişiye özel bir kurgu ile değer odaklı satış kültürü anlayışını güçlendiriyor.
Sürdürülebilir sonuç alma dünyasındayız. Bir yandan satış ekiplerindeki farklı tecrübeleri kaynaştırmak, uyum yakalamak, diğer yandan müşterinin birincili önceliği olacak şekilde ihtiyaçlarına çözüm bulmak zorundayız.
Bu ortamda ezberbozan deneyimlerin paylaşımı, güncel eğilimlerin ve bilgilerin aktarımı, satışta yapay zekayı kullanmaktan, satış koçluğuna kadar zevkli ve eğlenceli bir programla PDR Group müşterilerinin fark yaratmalarına hizmet ediyoruz.

PDR Group yeni nesil satış yaklaşımıyla içeriği sürekli güncellenen interaktif paylaşımlı, eğlenceli ve güçlü kurgulardan oluşan programlarla satışta sonuç alma yetkinliğinizi arttırmayı hedefliyoruz.

Satış ve Pazarlama Programlarımız Hakkında Sıklıkla Sorulan Sorular

Yeni nesil satış?

Satışın tek değişmeyeni var: müşterinin sunulan hizmeti almak için harekete geçirmesi. Bunun dışında satış mesleğinde sadece değişkenler var. Yepyeni bir jenerasyondan oluşan ekipler, yılların tecrübesine sahip deneyimliler, gelişen teknoloji, yapay zeka, müşterinin bilgisi ve değişken ihtiyaçları gibi. İşte tam bu noktada PDR Group konuya bir model ile yaklaşıyor.

Buna göre her bir satış profesyoneline özel olarak odaklanıp, kişilerin öz farkındalığından yola çıkan, ardından takım boyutuna gelip değer odaklı bir kültür yaratan, teknolojiyi kullanma becerisi kazandıran ve son olarak bu kazanımlarla müşterinin birinci önceliği olmaya giden bir yol öneriyor.

Klasik yaklaşımın hizmeti nasıl anlatırız alışkanlığından, nasıl aranan, talep gören satış profesyoneli oluruz düşüncesine geçiş diyebiliriz.

Satış Koçluğu?

Yeni nesil satış içindeki en önemli yaklaşımlardan biri, kişiye özel dokunuşlarla, satış ekibini ve buna bağlı olarak kurumu güçlendirme becerisidir. Satış koçluğu bu noktada stratejik önemi olan bir uygulamadır. Satış profesyonellerinin önce kendi becerilerini keşfetmek, fark yaratacakları alanları belirlemek ve ardından sonuç alma yetkinliklerini artırmak üzerine yapılan kişiye özel bir çalışmadır. Kimi durumda grup çalışması versiyonlarını da uygulamak mümkündür. Elde ettikleri kazanımlarla kişinin ya da ekibin müşteri ilişkilerini yönetme becerilerinde dikkat çekici bir performans sıçraması sağlanır.

Bu yaklaşımda Pazarlama nerede kalıyor?

Gözlemlerimiz değerimizi anlatma konusunda eksiklik ya da tutukluluk içinde olduğumuzu gösteriyor. Pazarlamanın özü değerdir. Değerin paylaşımı, pazarlama mesleğinin kollarını oluşturur. Yeni Nesil Satışın olmazsa olmaz çıkış noktası değer odaklılıktır. Buna bağlı olarak programlarımızda önce kendi, ardından kurum ve hizmetlerimizin değerini anlatmak vazgeçilmez bir noktada yer almaktadır. Değer odaklı değilsek eder odaklı olmaya ve sadece fiyat konuşmaya mahkum oluyoruz.

Yeni Nesil Satış ve pazarlama eğitimleri katılımcılara hangi pratik becerileri kazandırır?

Satış ve pazarlama eğitimleri, katılımcılara kendilerini tanıma, müşteriyle güçlü işbirliği geliştirme, satış süreçlerini hızlı ve zaman gibi kaynakları etkin kullanma, becerileri kazandırır. Bu eğitimler, satış profesyonellerini en temel bilgilerden yapay zekaya kadar geniş bir yelpazede güncel kalmalarını ve hedefleri doğrultusunda kullanma alışkanlığını kazadırır.

Yeni nesi Satış ve pazarlama eğitimleri sonucunda katılımcılar ne tür stratejik yetenekler geliştirir?

Eğitimler, katılımcılara pazar analizi yapma, rekabet stratejileri geliştirme, satış hedeflerini belirleme ve bu hedeflere ulaşmak için stratejik planlar oluşturma gibi stratejik yetenekler kazandırır. Bu yetenekler, katılımcıların satış ve pazarlama süreçlerinde daha stratejik ve etkili olmalarını sağlar.

Satış ve pazarlama Eğitimleri sonucunda katılımcılar müşteri ilişkileri yönetiminde hangi gelişmeleri gösterir?

Eğitimler, katılımcıların müşteri ihtiyaçlarını daha iyi anlama, müşteri memnuniyetini artırma, şikayetleri etkin bir şekilde yönetme ve uzun vadeli müşteri sadakati oluşturma konularında gelişmeler göstermelerini sağlar. Bu gelişmeler, müşteri ilişkilerinde daha profesyonel ve başarılı olmalarına katkı sağlar.

Satış ve pazarlama eğitimleri katılımcılara hangi liderlik becerilerini kazandırır?

Satış ve pazarlama eğitimleri, katılımcılara ekip yönetimi, çalışan motivasyonu sağlama, etkili iletişim kurma, çatışma yönetimi ve stratejik karar verme gibi liderlik becerileri kazandırır. Bu beceriler, katılımcıların hem bireysel performanslarını hem de ekiplerinin performansını artırmalarına yardımcı olur.

Hangi Programları Sunuyoruz?

360° Müşteri Analizi ve İz Bırakan Sunumlar
Bayii, Kanal ve Kilit Müşteri Yönetimi
Çevik Satışla Müşteri Deneyimini Güçlendirme
Fijital Pazarlama: Klasik + Dijital
Girişimcilik ve İnovasyon: Şirket İçi ve Şirket Dışı
Güçlü Takım Olma ve Değişim Yönetimi
Kişiselden Kurumsala İmaj ve Pazarlama
Marka Yönetimi ve Sürdürülebilirlik
Müşteriniz Avukatınız Olsun: İş Birliği Yönetimi
Müşteriyi Finans Becerisiyle İkna Etmek
Özel Satışlar: B2B, B2C, Satın Alma, Mağaza
Satış Koçluğu
Satış Odaklı Bireysel Performans Geliştirme
Satış Odaklı İkna, Müzakere Teknikleri
Satış Vakaları Üzerinden Pratik Diyaloglar
Satışta Hikayeleştirme Tekniği
Satışta İş Zekâsı ile Ekip Etkinliğini Geliştirme
Satışta Liderlik ve İlham Verme Becerisi
Temel Satışın Bugünü ve Ötesi
Yeni Dünyada Fark Yaratan Temel Yetkinlikler

PDR Group Katalog

Videoyu oynat