Değişim Yönetimi
Değişimi yönetmek, bir organizasyondaki liderler ve yöneticiler için kritik bir beceridir. Eğer liderler ve yöneticiler, konunun sistematiği hakkında teorik bir altyapıya sahipse, değişimi yönlendirebilirler. Çalışanların değişimi başarılı bir şekilde benimsemeleri, uyum sağlama hazırlıkları ve motivasyonları gibi birçok yetkinliğe sahip olmaları, bir organizasyonun değişim kültürünü de oluşturur.
Kurumun kültürü, değer sistemi ve değişim deneyimlerini göz ardı etmeden, iletişim ve çevik olma gibi konuları içeren programlar aracılığıyla Değişim Yönetimi konusundaki uzmanlığımızı sizlerle paylaşıyoruz.
Değişim Yönetimi Danışmanlığı
Yöneticiler için Değişim Yönetimi
Çalışanlar için Değişimi İçselleştirme
Değişim Süreçlerinde Çeviklik
EĞİTİM ÖNCESİ
EĞİTİM SIRASINDA
EĞİTİM SONRASI
İhtiyaç ve beklentilere göre eğitim içeriğini oluşturduktan sonra, katılımcımızla ilk teması saha çalışması, ön test, ödev, anket, okuma parçası veya video paylaşarak sağlıyoruz.
Eğitim için en uygun yöntem (çevrim içi veya yüz yüze) belirlendikten sonra, sunumlar ve uygulamalar eğitim türüne göre tasarlanır. Vaka çalışmaları, rol oyunları, uygulamalar, atölye çalışmaları gibi etkileşimi sağlayacak her türlü araç, eğitim konusuna uygun olarak şekillendirilir.
Eğitimi davranışa dönüştürmek için gerekli takip araçları kullanılır. Eğitim içeriğine uygun olarak, katılımcıların eğitim sonrası gelişimlerine devam etmeleri için Learnardo, Micro Learnings, E-Learnings, Podcasts ve Lutherone tarafından desteklenen takip projeleri ile birlikte, son testler, anketler ve okuma parçaları gibi kaynaklar sağlanır.
PDR Group Kataloğu
PDR Group Eğitim Başlıklarımız Kataloğunu indirmek için tıklayınız.