KURUM KÜLTÜRÜ & MÜŞTERİ DENEYİMİ

Kurum Kültürü Programları

Kurum içi değerler, inançlar ve alışkanlıklarla oluşan kurum kültürü, işletmenin geleceğini etkileyen en önemli konulardan biridir.  Çalışanların davranışlarını yönlendiren normlar, kalıplar, inançlar, tutumlar ve nihayetinde alınan kararları etkiler. Bu kararlar işletmenin geleceğini hatta ömrünü belirleyen durumlar yaratabilir.

PDR Group olarak kurumların kültür çerçevesini analiz ederek tasarladığımız başlıklarla çalışanların kurumsal duruşunu ve bunun iş yapış biçimlerine katkılarını, ihtiyacın ne olduğunu kurum özelinde tespit ederek sunuyoruz.

Etkin İletişim Becerileri
Güvenli İletişim / Güvenli Davranış
Her Müşteriyi Beklenen Bir Misafir Gibi Karşılamak
İş Hayatında Profesyonel İmaj
İş Yerinde Takım Olabilmek / Takım Çalışması
İşe Kalitesini Yansıtan Çalışan Olmak
Kurum Kültürüne Sahip Çalışan Olmak /Kurumdaşlık
Kurumsal Yaşamda Yazılı İletişim Becerileri
Kurumun Yüzü Olmak
Müşteri Deneyimi Yönetimi
Müşteri Odaklı Hizmet Becerileri
Her Şikayet Bir Armağandır / Şikâyet Yönetimi
Tahsilat Teknikleri
Toplantı Yönetimi
Zor İnsanlarla ve Zor Durumlarla Başa Çıkma
Telefonda Etkileme ve İkna Teknikleri
Telefonda Etkin İletişim
Telefonda Mükemmel Müşteri Hizmeti Sunmak
Telefonda Müzakere ve İkna Teknikleri
Telefonda Randevu Alma Teknikleri
Telefonda Satış Teknikleri
Çağrı Merkezi Eğitimleri
Eğitim Öncesi Eğitim Sırasında Eğitim Sonrası

Eğitim içeriklerini ihtiyaç ve beklentilere göre oluşturduktan sonra saha çalışması, ön test, ödev, anket, okuma parçası ya da video paylaşarak katılımcımızla ilk teması sağlamış oluruz. 

Eğitim için en uygun yöntem (on-line ya da yüz yüze) belirlendikten sonra sunum ve uygulamalar eğitim şekline göre dizayn edilir. Vaka çalışmaları, role-play'ler, uygulamalar, çalıştaylar gibi interaktiviteyi sağlayacak her türlü araç eğitim konusuna uygun olarak şekillendirilir. 

Eğitimin davranışa dönüşmesi için gerekli devam araçlarından yararlanılır. Eğitim içeriğine uygun olarak Learnardo, Micro Learnings, E-Learnings, Podcasts ve Lutherone destekli devam projelerinin yanında son test, anket, okuma parçası gibi kaynaklarla katılımcıların eğitim sonrası gelişimi sürdürmeleri sağlanır. 

PDR Group Kataloğu

Kurum Kültürü Kataloğu