Yaşayarak Öğrenme
Kurumunuzda geliştirmeyi hedeflediğiniz Yaşayarak Öğrenme Kültürü’ne simülasyon, masa oyunu (board game), indoor (iç alan), outdoor (dış alan) aktiviteler, bayi toplantıları, lansman ve programlarla destek oluyoruz.
Yaşayarak Öğrenme Kültürü’nü destekleyen programlarımızda; gruplara, katılımcı sayılarına, süreye ve amaca göre farklı yetkinlikler altında hazırlanan aktivitelerimiz, kurum çalışanlarınız için belirlenen gelişim noktalarına ulaşmak için birer araç olarak kullanılır.
Bugün Yaşayarak Öğrenme Kültürü yaratmak isteyen her kuruluşta:
Bireylerin ve takımların, kalıcı sonuçlar almaları yönünde yönetsel tavır ve kişisel liderlik sergileyebilmelerini sağlamaya,
Çalışanların Sonuç Odaklı, İnsan Odaklı, Takım Odaklı ve Müşteri Odaklı bireyler olmaları konusunda farkındalık, yetkinlik ve becerilerini artırmaya,
Kuruluşlarda, çalışanların sergileyeceği özgüven, sorumluluk, sadakat, inisiyatif ve bağlılık üzerine kurulu bir “Kurum Kültürü” yaratmaya,
Orta ve üst kademe yönetim gruplarının hem iş yönetimi hem de çalışan yönetimi konusunda yetkinliklerini geliştirmeye,
Satış ekipleri ve satış yöneticilerinin, satış ve pazarlama konularında becerilerini arttırmaya,
Sundukları hizmet kalitesini ve müşteri odaklı bakış açılarını arttırmalarına,
Tüm çalışan ve yöneticilerimizin yaşayarak öğrenme kültürü ile birbirlerine destek olup, deneyimleyerek öğrenmelerine ve gelişimlerine yardımcı oluyoruz.